Shtëpia
|      

Jeni të uritur të gjithë kohën? Kjo mund të jete arsyeja, se Pse !

E Hene, 10 Tetor 2016

                        Facebook    Google    LinkedIn    Twitter    Yahoo
Kur na hahet gjithe kohen
Ka dy arsye; fizike dhe psikologjike se pse oreksi juaj mund të ndryshojë ne nje kohe kur rutina juaj e te ngrenit dhe aktivitetit fizik ka mbetur e njejte. Së pari, kontrolloni kalendarin: Uria mund të vijë dhe shkojë me ciklin tuaj menstrual. Java para periudhës tuaj, bën që niveli juaj i progesteronit të arrijë pikun, dhe së bashku me të shpesh vjen një tendencë për të ngrënë më shumë; metabolizmi juaj përshpejtohet pak rreth kësaj kohe, gjithashtu.

Nëse e rritja e oreksit nuk përputhet me kohën tuaj të muajit, arsyeja mund të jetë për shkak të stresit të vazhdueshëm apo ankthit. Ndërsa disa ndjenja të ngjarjeve apo emocioneve të tepërta kanë tendencë të largojnë oreksin në afat të shkurtër për shumë njerëz, e kundërta mund të ndodhë me kalimin e kohës. Situata të vazhdueshme të stresit mund të shkaktojnë një rritje të hormonit kortizol, i cili, nga ana tjetër, ndihmon që nivelet e insulinës të rriten shumë dhe të shkaktojnë rënien e sheqerit në gjak (këtu hyjnë edhe dëshirat e pakontrolluara për ushqim fast-food).

Shikoni nëse jeni duke marrë ndonjë ilaç të ri? Disa ilaçe mund të amplifikojne oreksin. Uria juaj mund të jetë një efekt anësor i një gjendjeje mjekësore, të tilla si një mosfunksionimi i tiroides, diabetit, ose depresionit. Nëse jeni të shqetësuar në lidhje me oreksin tuaj të rritur dhe kjo është e vazhdueshme për disa javë, kjo gjë vlen të diskutohet me mjekun tuaj, veçanërisht nëse ju nuk mendoni se stresi është faktor në këtë mes. Ka një shans të vogël që një ndonje problem shëndetësor ju çon në ndryshim të oreksit, kjo është (sigurisht) e rëndësishme për të konsideruar dhe diagnostikuar sa më shpejt që të mundeni.

1. Dehidratimi

Ndjenja e dehidratimit ne trupin tuaj shpesh mund të beje nje përzieje të sinjaleve dhe të përkthehet si të qenurit i uritur. Kur ju jeni thjesht duke kerkuar per te pire uje, cohet nje sinjal i veçantë ne hipotalamus, qe mund te keqlexoje sinjalet për shkak të faktit se uria dhe etja përpunohen në të njëjtin vend. Për të parandaluar këtë qe të ndodhë, herën tjetër kur te keni nje ndjenje urie kujtohu nese keni pire mjaftueshem lengje gjate gjithe dites dhe të zgjidhni të pini nje gote ujë në vend se të hani një qese me patate të skuqura apo ndonje sanduiç. Nëse uria juaj kalon, apo zvogelohet pas 20-30 minutash, pasi te keni pire goten e ujit, do te thote qe truri juaj i ka keqlexuar sinjalet.

2. Gjume jo i qete naten ??

Çdo herë kur nuk ju nuk pushoni si duhet naten, uria do te filloje sapo te zgjoheni. Nje gjume jo i qete gjate nates çon në aktivizimin e dy hormoneve te lidhura me oreksin lidhura; ai që krijon një ndjenjë në rritje e urisë dhe contra-vepruesi hormon u quajtur leptine që ka nevojë që t'i reduktoje këto simptoma, por për shkak te gjumit te munguar ai është ne nivele shume te uleta. Për më tepër, pas një gjumi të keq dhe të varfër, trupi juaj do të kërkojë për burime te energjisë, në mënyrë që të kompensoje lodhjen e tij/saj. Prandaj gjumi i plote dhe i qete gjate nates eshte shumë i rëndësishem për kontrollin e urise dhe oreksit tuaj.

3. Nepsi per Karbohidrate

Carbohidratet janë lloji i ushqimit qe ndjellin shumë neps, sapo te keni ngrene nje petull për shembull, ju do të doni te hani edhe një tjetër. Ka një shpjegim pas këtij fenomen nepsi, dhe që gjendet nën shpjegim dhe efektet e carbohidrateve te thjeshta për trupin e njeriut. Karbohidratet e thjeshta qe gjenden në ushqimet me miell të bardhë rrisin nivelet tuaja të sheqerit në gjak shumë shpejt, dhe pastaj janë ulen në të njëjtën mënyrë, të shpejtë, duke e lënë trupin tuaj të kërkojë për më shumë karbohidrate. Prandaj është shumë e rekomanduar për të shmangur ushqimet me sheqer në mënyrë që të eliminojmë rritjet e sheqerit, që shkaktojnë uri të menjëhershme apo kriza urie.

4. Eleminoni Stresin

Te kesh një ditë veçanërisht stresuese në zyrë bën që trupi juaj të kërkuar për rehati emocionale që shpesh gjenfet në ushqim. Stresi krijon një grup të veçantë të efekteve në trupin tuaj, ai ngre procesin e prodhimit te hormoneve të stresit të tilla si: adrenalina dhe kortizoli. Nivelet e rritura të këtyre hormoneve në trupin tuaj kerkojne energji shtesë që gjendet në ushqim. Kjo është pse jemi shume te uritur pas nje dite stresuese. Nga ana tjetër stresi ul nivelet e mira dhe te dobishme si serotonina,  e cila gjithashtu e sinjalizon trupin tuaj drejt urisë. Provoni të gjeni mënyra të caktuara për lirimin e stresit me lloj të caktuara të ushtrimeve si Yoga ose Pilates, për shembull.

5. Alkoli

Te pini një koktej apo nje gotë verë para një vakti, stimulon oreksin tuaj, kështu që trupi juaj do të ketë një shtim urie edhe kur nuk jeni të uritur. Sipas një studimi të kohëve të fundit për faktorët e lidhur me oreksin, u zbulua se njerëzit kanë tendencë që të hanë më shumë në qoftë se ata konsumojnë alkool gjatë procesit të të ngrënit. Përveç kësaj alkooli dehidraton trupin e njeriut, e cila na kthen tek faktori numer 1: dehidratimi dhe efektet në rritjen e urisë. Provoni ta hani ushqim para se të pini, dhe ndërsa jeni duke pirë pini dhe pak ujë, njekohesisht.