Shtëpia
|      

3 gjëra që duhet të filloni të bëni në momentin që fillojne ju bien flokët

E Hene, 10 Tetor 2016

                        Facebook    Google    LinkedIn    Twitter    Yahoo
floket
Para së gjithash, ju sugjerojme që te beni nje vizite tek mjeku per te marrë një vlerësim mjekësor lidhur me ndonje problem shendetesor të tille si: tiroide nen aktive; lupus; ose alopecia areata, e cila shkakton flokët të bien me zona-zona. Pilula te tilla si ato te planifikimit familjar, beta blockers, dhe bllokues te kalciumit - mund të shkaktojnë humbjen e flokëve.

Nëse asnjë nga këto shkaqe nuk rezulton te jete fajtori, ju jeni më shumë gjasa duke përjetuar nje situate te rralle te tullacllekut tek femrat. Ndryshe nga tullaclleku tek meshkujt, e cila fillon me nje renie ne nje vijë te percaktuar te flokëve, versioni femër i bën flokët të hollë në të gjithë perimetrin e kokës.

Si perberja gjenetike po ashtu edhe mosha mund të shkaktojnë renien e flokeve tek femrat, për fat të keq, ju nuk mund të kontrolloni asnje faktor. Mesatarja e kokës mban rreth 100.000 qime, dhe ne humbim rreth 100 fije per çdo ditë, si pjesë e një cikli tipik te rritjes se flokëve. Normalisht, flokët e rinj rritet për të zëvendësuar flokët e humbur, por me plakjen e folikulave, ato mund të tkurren dhe të fillojnë japin qime e vogla, të holla apo edhe të ndalojne prodhimin e flokëve. Rezultati: floke teper te hollë apo renie (tullacllek).

Për fat të mirë, ju mund të marrë masa për të luftuar disa nga shkaqet e tjera të flokëve, si nivelin e hormoneve, mangësite ne ushqyerje, dhe stresin. Me disa ndryshime të thjeshta mund t'i bëni flokët tuaj të duket më te plota dhe madje edhe të ri-sillni ne pune folikulat te cilat e kane ulur ritmin e riprodhimit.

Balanco Hormonet

Çeikuilibri Hormonal, veçanërisht rënia e estrogjenit që vjen zakonisht në menopauzë, mund të çojë në humbjen e flokëve në dy mënyra. Së pari, estrogjeni stimulon rritjen, kështu zhytja në nivelet e para dhe gjatë menopauzës shkakton që flokët të bëhen më e hollë dhe më të thatë. Së dyti, menopauza prish ekuilibrin delikat mes estrogjenit dhe sasisë së vogël të testosteronit që prodhohet ne trupat e femrave. Më pak estrogjen, bën qe të ketë më shumë testosteron në qarkulli dhe per efekt konkurence te hapur flokeve të shëndetshëm.

Për të balancuar hormonet e grave, disa mjekë rekomandojnë terapinë e zëvendësimit të hormoneve, e cila mund të rrisë rrezikun e kancerit të gjirit. Mund të përdorni dhe metoda bimore, të cilat janë biokimikisht dhe për nga ana molekulare identike me hormonet në trup. Soja sugjerohet nga 50 deri në 100 mg isoflavone soje në ditë që mund të ndihmojnë.

Ushqeni flokët tuaj

Folikulat e flokëve tuaj kanë nevojë për një furnizim të vazhdueshëm, me lëndë ushqyese të pasura që ushqejnë gjakun që të prodhojnë flokë të trashë e të shëndetshëm, pavarësisht moshës apo niveleve të hormoneve.

Silica i bën flokët të fortë dhe me shkëlqim, por sasia e saj ne trupin tuaj ka tendencë të bjerë me kalimin e moshës. Burime të mira ushqimore përfshijnë panxharin, sojen, perimet me gjethe jeshile, dhe drithërat e përmbajnë Silicën. Ose ju mund të merrni 60 mg në ditë silicë si suplement ushqimore. Horsetail është gjithashtu një burim i madh i këtij minerali.

Bakri ndihmon formimin e kolagjenit tek flokët, duke e bërë atë më të trashë. Ju e merrni bakrin nga midhjet, bishtajorët, çokollatat, drithërat, dhe arrat, të tilla si bajame dhe arrat e zakonshme. Ose mund ta merrni si suplement ditor 2 deri në 3 mg të mineralit në ditë.

Zink-u mbron flokët tuaj, në sajë të aftësive të tij antioksidant. Burime të mirë përfshijnë grurin, midhjet, farat e kungullit, gjoksin e pulës dhe vezët.

Largoni Stresin

Stresi është një mbingarkesë në sistemin hormonal, i cili rregullon se si trupi juaj shpërndan furnizimin me gjak. Kur ju jeni të stresuar, dy hormonet kryesore të stresit ne trupin tuaj -adrenalina dhe kortizolit-ngrihem në qiell. Mekanizmi Lufto-apo-Fluturo gjithashtu nis dhe vihen në funksion, duke dërguar pjesën më të madhe të gjakut tuaj tek pjesët e trupit që ju vijnë në ndihme të mbijetimit nga stresi: të trurit, zemrës, dhe muskujve që ju përdorni për të vepruar shpejtë dhe për të luftuar në situata të vështira.

Natyrisht, që skalpi i kokës tuaj nuk ka asnje zë' në të gjithë këtë proces, prandaj stresi kronik mund të devijoje rubinetin e gjakut, jetëdhënës të kokës deri në një rrjedh të hollë, sasi e cila është e domodoshme për ciklin delikat të rritjes së flokëve. Praktikoni meditimin, frymëmarrjen e thellë, stërvitjen, akupunkturën, akupresuren, yoga-n, T'ai chi, refleksologjinë, dhe terapine me masazh pasi të gjitha këto mund të reduktojnë stresin në mënyrë të sigurtë dhe në mënyrë efektive.